מתכננים לכם עתיד בטוח
כבר מעל לארבעה עשורים
ביטוח ימי ואווירי

המטען שלכם בידיים טובות

ברגע שמטען עוזב את גבולות המדינה, הוא חשוף לסיכונים שונים. אנו מתמחים בתחום הביטוח הימי והאווירי ונתאים לכם כיסוי משתלם על בסיס ייעוץ מקצועי.

הובלת מטענים דרך האוויר או הים, היא עניין מורכב הדורש התייחסות לשורה של סוגיות לוגיסטיות ומשפטיות. קבלת ליווי מקצועי ואחראי, טרם ההובלה, תמנע סיכונים מיותרים והוצאות כספיות כבדות. צוות מומחי רחמים ואהרון שמשי – סוכנות לביטוח (2000) בע"מ, מטפל שנים רבות בנושא ביטוח ימי ואווירי. מומחי הסוכנות יציעו לכם פתרונות מתאימים בתנאים נוחים, תוך לקיחת כל הגורמים הרלוונטיים בחשבון.

מהו ביטוח ימי ואווירי?

מטען שיוצא מגבולות המדינה, יוצא גם מגבולות השיפוט החוקי שלה. מרגע זה, לא חלים על המטען החוקים המוכרים ולכן, אם ייפגע או יינזק, לא יוכל להיות מבוטח לפי התנאים המקומיים המוסכמים. מסיבה זו כדאי ומומלץ לרכוש ביטוח ימי ואווירי לכיסוי המטען ולמניעת הוצאה כספית מיותרת.

התאמה של ביטוח ימי ואווירי מחייבת שליטה מקצועית מעמיקה בתחום המשפט הבינלאומי ובסעיפי ההסכמים הבינלאומיים הנהוגים  ברוב אזורי הסחר בעולם. חייבת להתקיים התייחסות לכל הפרטים הנוגעים להובלת המטען, כגון, אילו נזקים פוטנציאליים אפשריים, האם מדובר בהובלה חד פעמית, מהם היעדים הסופיים ועוד. פוליסת ביטוח ימי ואווירי פתוחה, נותנת כיסוי קבוע וגורף להעברת מטענים קבועה. לעומתה ניתן לרכוש פוליסה להובלה חד פעמית.

 

למה אצלנו ?

       ביטוח בחברה מובילה

חשוב לבטח בחברת ביטוח ותיקה ויציבה שתוכל לשלם תביעה בזמן אמת. סוכנות הביטוח שלנו פועלת מעל ל4 עשורים ומנהלת יחסי עבודה ארוכים עם חברות הביטוח המובילות בישראל. חשוב לנו שתרגישו בטוחים ורגועים כשאתם רוכשים ביטוח אצלנו. 

       ביטוח מותאם אישית

אנו מתעדכנים בתחום מדי יום ומקפידים להציע לכם מוצרי ביטוח מן השורה הראשונה המותאמים אישית לצרכים שלכם

      רגועים בזמן תביעה

בזמן תביעה לא תצטרכו להתמודד לבדכם מול חברת הביטוח. בעת הצורך מחלקת התביעות שלנו תלווה אתכם אישית מתחילת התביעה ועד לקבלת הפיצוי ההולם.

      יש לכם עם מי לדבר

במציאות של מוקדנים מתחלפים, מענה אנושי והכרות אישית הופכת הכל לפשוט ונוח יותר. אנו עומדים לרשותכם ותמיד נדאג בראשונה לצרכים של לקוחותינו.

נגישות
גלילה למעלה