מתכננים לכם עתיד בטוח
כבר מעל לארבעה עשורים
קופת חיסכון לכל מטרה

להרוויח מבלי להתאמץ

החלטתם לחסוך לכל מטרה שהיא ויש באפשרותכם להקציב סכום לטובת חיסכון מדי חודש. 

כדאי שתדעו כי בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום קופות החיסכון בישראל , ותחום פוליסות החיסכון של חברות הביטוח צובר תאוצה ומהווה אלטרנטיבה משתלמת מול תוכניות החיסכון הסולידיות בעלי הריבית הנמוכה המוכרות בבנקים . 

בעבר ניתן היה לחסוך את כספיכם ולהפקידו בבנק לתקופה מוגדרת תמורת ריבית צנועה המובטחת מראש ולרוב מדובר בתמורה נמוכה שלא לומר אפסית . במידה ואתם מעוניינים בחיסכון עם תשואה יפה לכל מטרה , חשוב שתדעו כי קיימות אפשרויות נוספות בתנאים אטרקטיביים במיוחד המוצעות ע"י חברות הביטוח המובילות בישראל .

מהם היתרונות של פוליסות החיסכון ? 

  •  השקעה בהתאמה אישית – תוכניות החיסכון משלבות חיסכון והשקעה ומאפשרות לבחור מבין מגוון מסלולים עם רמות סיכון שונות למסלול המתאים לך ביותר 
  • נזילות – אופציה לחיסכון מבלי להתחייב ו"לנעול" את הכסף לשנים הקרובות – מאפשר נזילות מלאה ואפשרות למשוך את הכסף בכל זמן נתון
  • גמישות – אפשרות לחיסכון באמצעות הפקדה חודשית , אפשרות להפקדה של סכומים חד פעמיים וגם אפשרות לשלב בין 2 סוגי ההפקדות  
  •  דמי ניהול – דמי הניהול נקבעים מראש בעת ההצטרפות , מובטחים לאורך כל תקופת החיסכון ומושפעים מגובה הצבירה או ההפקדה
 
באמצעות יעוץ מקצועי ואחראי , תוכלו להרוויח יותר מהכסף שלכם . צוות המשרד המומחה בתחום הפיננסי ילווה אתכם על בסיס ניסיון, ידע מקצועי והכרות אישית עם שוק ההון והמכשירים הפיננסיים שהוא מציע . נדע להמליץ לכם על דרכי פעולה עדיפות ועשיית רווחים תוך העברת עדכונים והכוונה לגבי פדיון או המשך השקעה אפקטיבי . 

 

נגישות
גלילה למעלה